Telebimy reklamowe

Powszechnie mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Ciężko temu zaprzeczyć zwłaszcza w dzisiejszych czasach, kiedy to właśnie ten zabieg marketingowy, najmocniej wpływa na zainteresowanie klientów danym sklepem, przedmiotem albo artykułem spożywczy.

Reklama na dużym ekranie

ekrany reklamoweSpecjaliści od marketingu od lat prześcigają się w wymyślaniu coraz nowszych sposobów na zdobycie większej ilości klientów oraz stworzenie zachęcającej reklamy. Jednak samo wykonanie reklamy nie wystarczy jeśli chcemy przyciągnąć szersze grono osób. Należy pamiętać również o sposobie wyświetlania, który może wykorzystywać dostępne media internetowe, telewizyjne, radiowe albo mobilne telebimy LED-owe. Zaletą tego typu ekranów niewątpliwie jest ogromny wybór miejsc, w których takie billboardy mogą być umiejscowione. Dzięki temu, ekrany reklamowe mogą wpływać na zachowania konsumentów zarówno przed galerią handlową, jak również na drodze szybkiego ruchu. Co więcej, ekrany pozwalają na wyświetlanie nawet kilku reklam i możliwe jest sterowanie nimi za pomocą dedykowanego programu internetowego, dzięki czemu (nawet w domu) możemy ustawić godziny, w których reklama ma być wyświetlana oraz parametry techniczne takie jak: jasność, temperatura barw oraz dodatkowe efekty wizualne. Mobilne billboardy są coraz popularniejsze w Polsce jak i również innych krajach Europy, doceniają je najwięksi specjaliści do spraw marketingu i sprzedaży na terenie całego świata.

Należy pamiętać, że wrażenia wizualne sprawiają, że zainteresowanie reklamą i oferowanym produktem bądź usługą, jest – według badań przeprowadzonych w Kalifornii – najskuteczniejszą metodą oddziaływania na zachowanie konsumentów oraz przynosi największe korzyści dla firm, które zdecydowały się na reklamę wizualną.