Rodzinne wakacje w Karpaczu

Informacje nie tylko polityczne

Wakacje zbliżają się wielkimi krokami, najwyższa pora więc na zaplanowanie urlopu. Co roku wybieraliśmy się z rodziną nad morze, dlatego w tym roku postanowili zupełnie zmienić kierunek naszych zainteresowań. Postanowiliśmy na góry. Z tego względu, że nasze dzieci są jeszcze małe, a na dodatek nigdy nie chodziły po górach, postanowiliśmy pojechać tam, gdzie są proste trasy.

Apartament z widokiem na góry

apartamenty w karpaczuWiększości osobom wakacje kojarzą się z piaskiem, czystym morzem i leniwą beztroską na leżaku. Ja również tak miałam i nie wyobrażałam sobie, żebym miała spędzić wakacje inaczej, niż nad morzem, Jednak w tym roku zmiana ta stanie się faktem. Mąż namówił mnie na rodzinny wyjazd w góry. Wybraliśmy takie miejsce, w którym nasze dzieci będą mogły oswoić się z górami na prostych trasach. Miejscem tym jest Karpacz. Kiedy przeglądaliśmy oferty noclegowe, do gustu przypadły nam niektóre apartamenty w Karpaczu z widokiem na góry. Zarezerwowaliśmy ostatecznie jeden z nich. Apartamenty mieści się w urokliwym pensjonacie, wokół którego zagospodarowana jest przestrzeń dla dzieci. Sam apartament składa się z sypialni oraz mniejszego pokoju, w którym będą przygotowane łóżka dla naszych pociech. Mamy też oczywiście dostęp do prywatnej łazienki oraz do aneksu kuchennego. Co prawda z tego ostatniego prawdopodobnie nie będziemy korzystać, bo wykupiliśmy sobie śniadania, a na obiady będziemy chodzić do restauracji w mieście. Zaskoczył mnie fakt, że wynajęcie apartamentu wcale nie jest takie drogie, jak myślałam.

W tym roku wybieramy się na wakacje w góry. Będzie to pierwszy raz spędzony w górach przez moje dzieci. Żeby wyjazd był jak najbardziej przyjemny, zainwestowaliśmy w nieco wygodniejszy nocleg w urokliwym apartamencie. Będziemy mieli do użytku niewielkie mieszkanie z dwoma pokojami.