używane regały sklepowe

Nastolatki na zakupach a regały w sklepach

Wśród konsumentów to młodzi ludzie, zwłaszcza nastolatkowie, stanowią grupę najbardziej podatną na manipulacje, których nie brak w dzisiejszych strategiach marketingowych. Specjaliści z zakresu sprzedaży dobrze wiedzą, jak przykuć i utrzymać uwagę młodych ludzi, którym oferowane są dane produkty.

Używane regały sklepowe dopasowane do wystroju

używane regały sklepoweOgromną rolę odgrywa przestrzeń, zatem aranżacje klepów podyktowane są gustem nastolatków i nawiązują do ich zainteresowań. Wyraziste kolory, uzależnione od mody danego sezonu, ostre światła i elementy kojarzące nam się z klubem muzycznym to najefektywniejszy sposób zbudowania przestrzeni sklepowej tak, by młodzi ludzie poczuli się wyjątkowo – na podstawie skojarzenia z imprezowaniem, co statystycznie większość nastolatków podaje za najlepszy sposób spędzania czasu z przyjaciółmi. Idei przewodniej poddawane są w lokalu oświetlenie, dekoracje, podłogi i kolor ścian czy wytrzymałe używane regały sklepowe. Allegro i inne serwisy aukcyjne, które proponują użytkownikom wykonanie własnej grafiki na stronie sprzedawanych przedmiotów, przyjmuje tę samą taktykę. Zdjęciom przedmiotów towarzyszą więc grafiki przywodzące na myśl ten sam klimat rozluźnienia i zabawy. Dowodzi to, że zarówno projektowanie sklepu stacjonarnego, jak i wirtualnej strony sprzedawcy, rządzi się tymi samymi prawami.

Młodzi ludzie wybierając taką właśnie oprawę, określają jednocześnie preferowany styl życia, oczekują więc od sprzedawców, aby dopasowali się do ich gustu. Jednocześnie coraz więcej osób jest świadomych marketingowych pułapek, jakie czają się na nas na każdym kroku.